Картка - інформат "Мольєр"



Картка-інформант № 1.

Новаторство Мольєра
Порушення правил трьох єдностей – місця, дії і часу
Поєднання соціального змісту та любовної інтриги
Реалістичність образів: вони взяті зі звичайного життя

Поєднання комедії характерів із комедією ситуації

Використання традицій народного театру

Уведення балету та співів у структуру комедії

Орієнтація на смаки не вищого класу, а широкої публіки
Викриваються вади людей і суспільства


Картка-інформант № 2
За тематикою комедії Мольєра прийнято поділяти на три групи:
Комедії, що висміюють вади вищих прошарків французького суспільства та спотворення моральних норм
Комедії, в яких порушуються проблеми сім’‎ї, шлюбу, негативні наслідки родинного виховання
Комедії, що зосереджуються на проблемах релігії, культури, освіти і їх значення в житті суспільства
«Смішні манірниці» (1659), «Дон Жуан» (1664), «Мізантроп» (1666), «Скупий» (1668), «Жорж Данден» (1668), «Міщанин-шляхтич» (1670)
«Сганарель»(1660), «Школа чоловіків» (1661), «Школа дружин» (1662), «Витівки Скалена» (1671)
«Тартюф» (1664-1669), «Вчені жінки» (1672), «Удаваний хворий» (1673)
Головні об’‎єкти сатири - дворяни та буржуа, що бездумно копіюють псевдоаристократичні манери поведінки.
Головні об’‎єкти сатири - чоловіки, дружини, молоді люди, що шукають вигідного шлюбу
Головний об’‎єкт сатиричного таврування - лікарі та представники церкви
Головні вади - обмеженість, пихатість, грубість, лицемірство, скнарість, жадоба наживи, прагнення чинів, псевдовихованість та псевдоосвіченість.
Їхні вади - користолюбство, зневажливе ставлення до жінки, батьківський егоїзм, псевдопочуття, лицемірство, ревнощі, підлість
Головні вади - неосвіченість, псевдовченість, шарлатанство, позірне святенництво, жадібність, легковірність.


Комментариев нет:

Отправить комментарий