Картка-інформант № 1.
Новаторство Мольєра
|
Порушення
правил трьох єдностей – місця, дії і часу
|
Поєднання
соціального змісту та любовної інтриги
|
Реалістичність
образів: вони взяті зі звичайного життя
|
Поєднання
комедії характерів із комедією ситуації
|
Використання
традицій народного театру
|
Уведення
балету та співів у структуру комедії
|
Орієнтація
на смаки не вищого класу, а широкої публіки
|
Викриваються
вади людей і суспільства
|
Картка-інформант № 2
За тематикою комедії Мольєра прийнято поділяти на
три групи:
Комедії, що висміюють вади вищих прошарків
французького суспільства та спотворення моральних норм
|
Комедії, в яких порушуються проблеми сім’ї, шлюбу,
негативні наслідки родинного виховання
|
Комедії, що зосереджуються на проблемах релігії, культури,
освіти і їх значення в житті суспільства
|
«Смішні манірниці» (1659), «Дон Жуан» (1664), «Мізантроп» (1666),
«Скупий» (1668), «Жорж Данден» (1668), «Міщанин-шляхтич» (1670)
|
«Сганарель»(1660),
«Школа чоловіків» (1661), «Школа дружин» (1662), «Витівки Скалена» (1671)
|
«Тартюф»
(1664-1669), «Вчені жінки» (1672), «Удаваний хворий» (1673)
|
Головні
об’єкти сатири - дворяни та буржуа, що бездумно копіюють
псевдоаристократичні манери поведінки.
|
Головні
об’єкти сатири - чоловіки, дружини, молоді люди, що шукають вигідного шлюбу
|
Головний
об’єкт сатиричного таврування - лікарі та представники церкви
|
Головні вади - обмеженість, пихатість, грубість, лицемірство, скнарість,
жадоба наживи, прагнення чинів, псевдовихованість та псевдоосвіченість.
|
Їхні вади - користолюбство, зневажливе ставлення
до жінки, батьківський егоїзм, псевдопочуття, лицемірство, ревнощі, підлість
|
Головні вади - неосвіченість, псевдовченість, шарлатанство, позірне
святенництво, жадібність, легковірність.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий